DOPRAVA A PLATBA

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

  •   Osobní odběr - pokud máte zájem vyzvednout si Vaší objednávku osobně, můžete tak učinit po předchozí telefonické nebo emailové dohodě na adrese Dekoratérské studio Girlanda, třída Karla IV. 689, 500 02 Hradec Králové 2 /po-pá 10-18hod./.
  •   Zaslání na dobírku - v případě, že preferujete platbu na dobírku, Vaše objednávka bude vyřízena obratem. O odeslání zásilky budete informováni v den, kdy bude zásilka podána u PPL.
  •   Platba předem na bankovní účet - pokud jste zvolili jako způsob úhrady platbu předem, žádáme Vás o úhradu objednávky na b.ú. č: 78-7789120297/0100 vedeným u Komerční banky. Jako variabilní symbol částky uveďte číslo objednávky. Ihned po připsání částky na náš účet Vám bude zásilka expedována. O odeslání zásilky budete informováni emailem.


1. CENA DOPRAVNÉHO

Dodání zásilky probíhá prostřednictvím PPL, doručení do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.
V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat PPL .

 

Poštovné PPL platbě předem: 120,- Kč

Poštovné PPL dobírka: 150,- Kč

Osobní převzetí - zdarma

2. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce PPL ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. PPLnepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.



V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

3.PROBLÉMY S DORUČENÍM

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky